Tilaus- ja toimitusehdot 

Näitä tilaus- ja toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin asiakkaiden Kuntouttava kotipalvelu & fysioterapia Kunnon Päivät Oy:n (toimittaja) (y-tunnus: 3114047-9) verkkokaupasta tekemiin tilauksiin ja tuotteiden toimituksiin siltä osin, kun yksittäisen tilauksen ja toimituksen yhteydessä ei ole muuta sovittu asiakkaan ja toimittajan välillä. 

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä tilaus- ja toimitusehtoja, joten asiakkaan on aina tilatessaan verkkokaupasta tuotteita, tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin. 

Asiakas voi tilata tuotteita verkkokaupasta lisäämällä tuotteen ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen, hyväksymällä nämä ehdot ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, joten annathan käytössä olevan sähköpostiosoitteesi tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa Tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. 

Kunkin tuotteen tiedot, ominaisuudet, saatavuus ja hinta ilmoitetaan verkkokaupassa tuotteiden yhteydessä. 

Toimittaja ei vastaa myytävien tuotteiden valmistajien omilla sivuilla esittämistä tiedoista. Toimittaja ei myöskään vastaa tuotteiden käytöstä, asentamisesta sekä soveltuvuudesta Asiakkaan tilanteeseen. 

Maksuehdot: 

Maksutapoina verkkokaupassamme toimivat korttimaksu, Apple Pay sekä Google Pay. 

Osamaksu- sekä laskuvaihtoehdot eivät ole saatavilla verkkokaupassamme. 

Kaikki maksut käsitellään turvallisesti salatun yhteyden kautta kolmannen osapuolen maksupalvelun (Stripe) avulla. Lue lisää Stripen ehdoista: 

https://stripe.com/en-fi/privacy 

Toimitusehdot: 

Toimitus vain Suomen sisällä. 

Toimittaja pyrkii toimittamaan tilauksen tuotteet yhdellä kertaa. Tarvittaessa toimittajalla on kuitenkin oikeus jakaa useita tuotteita sisältävät tilaukset useaan eri pakettiin, jolloin on mahdollista, että tuotteet saapuvat asiakkaalle eri aikoihin. 

Toimitusaikaan vaikuttaa asiakkaan valitsema toimitustapa. 

Arvioidut toimituspäivät ilmoitetaan erikseen toimittajan tilausvahvistuksessa. Selkeyden vuoksi todetaan, että tilausvahvistuksessa ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita, joiden toteutumista ei voida taata.

Asiakkaan on tarkastettava tilaus heti vastaanoton jälkeen. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 

Mikäli tilaus jää vastaanottamatta taikka noutamatta, palautuu tilaus toimittajalle. Tilaus hyvitetään asiakkaalle tuotteiden palautumisen jälkeen ja hyvityksestä vähennetään aiheutuneet toimituskustannukset. Mikäli asiakas on valinnut toimitustavaksi noudon, säilytetään tuotetta neljätoista (14) päivää, jonka jälkeen tilaus peruutetaan ja maksu hyvitetään asiakkaan käyttämälle maksutavalle. 

Seuraavat toimitustavat ovat valittavissa kassalla ennen maksua, riippuen tilauksesi koosta ja painosta: 

Posti – Kotiinkuljetus 

Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiovellesi. Posti on sinuun yhteydessä tekstiviestitse tai sähköpostilla ennen toimitusta sopiakseen ajankohdasta (arkisin klo 9-21). Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetys voidaan ohjata lähimpään noutopisteeseen. 

Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella netissä tai OmaPosti-sovelluksella. Lähetystunnuksen saat sähköpostiviestillä, kun tilaus on lähtenyt meiltä Postille. 

Posti – Pakettipiste (automaatti tai noutopiste) 

Tilauksesi toimitetaan sinua lähimpään saatavilla olevaan Postin pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen antamasi osoitteen perusteella. Huom! Jos haluat paketin johonkin tiettyyn pakettipisteeseen, olethan erikseen yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun tai jätä toive kassalla kommenttikenttään. 

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostitse, kun paketti on noudettavissa. Paketti on noudettavissa 5 päivän ajan. 

Lähetyksen kulkua voi seurata netissä tai OmaPosti-sovelluksella. Lähetystunnuksen saat sähköpostiviestillä, kun lähetys on lähtenyt meiltä Postille. 

Posti - Pikkupaketti/kirje postilaatikkoon 

Tilauksesi toimitetaan postilaatikkoon/-luukkuun. Saat viestin, kun paketti on jaettu. 

Lähetyksen kulkua voi seurata netissä tai OmaPosti-sovelluksella. Lähetystunnuksen saat sähköpostiviestillä, kun lähetys on lähtenyt meiltä Postille. 

Myymälänouto 

Voit noutaa tilauksesi veloituksetta myymälästämme osoitteesta:

Angervotie 4, 00320 Helsinki. 

Saat ilmoituksen sähköpostitse tai tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa. Nouto myymälän aukioloaikoina: https://www.kunnonpaivat.fi/toimipiste 

Toimituskulut 

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. 

Kirje / Pikkupaketti postiluukusta 6,90 € 

Postipaketti (lähimpään Postin palvelupisteeseen tai pakettipisteeseen) 7,90 €

Kotiinkuljetus 12,90€ 

Myymälästä nouto 0€ 

Palautusoikeus: 

Sinulla on oikeus peruuttaa verkkokaupasta tehty tilaus ja palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, mikäli tuote on käyttämätön, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäispakkauksessaan. Mikäli palautettua tuotetta on käytetty vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta, toimittajalla on oikeus periä asiakkaalta tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti. 

Tilauksen palauttamisesta on tehtävä ilmoitus sähköpostilla: info@kunnonpaivat.fi

Palautuksesta peritään palautuskulu 6,90 €, joka vähennetään sinulle palautettavasta summasta. Rahat palautetaan tuotteen/tuotteiden saapuessa takaisin myymäläämme ja tuotteiden ollessa paketteineen alkuperäisessä kunnossa. Palautettava summa on näkyvillä asiakkaan pankkitilillä 5-10 päivässä siitä kun paketti on saapunut takaisin. Palautusmaksu kattaa palautuslähetyksen käsittelyn ja toimituskustannukset. Tilauksen voi palauttaa myymälään veloituksetta. 

  • Palauttaminen Helposti-koodilla: 

    Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen tai muuhun kestävään pakettiin. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan. 

  • Palauttaminen ilman Helposti-koodia

    Voit palauttaa lähetyksen myös postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 687197 ja vie lähetys postiin.

  • Palauttaminen postin kirjelaatikkoon: 

    Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 687197 ja palautusosoitteemme: 
    “Kuntouttava kotipalvelu & fysioterapia Kunnon Päivät Oy 
    ASIAKASPALAUTUS
    Angervotie 4 
    00320 Helsinki”
     


    Sinun ei tarvitse maksaa toimituksesta viedessäsi paketin Postiin. Palautuskulu vähennetään sinulle palautettavasta summasta. 

Tuotteet ja tuotehinnat 

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. 

Sopimusrikkomus 

Asiakas ja toimittaja sitoutuvat noudattamaan näitä sopimusehtoja. Jos asiakas rikkoo näitä ehtoja, esimerkiksi jättämällä maksun suorittamatta, antamalla virheellisiä tietoja tai käyttämällä palvelua lain tai ehtojen vastaisesti, on toimittajalla oikeus keskeyttää tilauksen käsittely, peruuttaa tilaus, estää asiakastilin käyttö ja/tai oikeus vaatia korvausta aiheutuneista vahingoista. Toimittaja voi myös perua tilauksen, jos tuotetta ei ole saatavilla, maksua ei saada tai tuotesivulla on ilmeinen hinnoitteluvirhe, sekä purkaa sopimuksen välittömästi olennaisen sopimusrikkomuksen, kuten petollisen toiminnan tai vakavan väärinkäytön, tapauksessa. 

Sopimusehtojen muuttaminen 

Toimittajalla on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja. Muutokset voivat johtua esimerkiksi lainsäädännön muutoksista, palvelun kehittämisestä tai kaupallisista syistä. Uudet ehdot tulevat voimaan uusia tilauksia varten, ja asiakas hyväksyy ne jatkamalla palvelun käyttöä tai tekemällä uuden tilauksen muutosten julkaisemisen jälkeen. Jo tehtyihin tilauksiin sovelletaan ehtoja, jotka olivat voimassa tilaushetkellä. 

Verkkokaupassamme käsitellään henkilötietoja rekisteri- ja tietosuojaselosteemme mukaisesti. 

Mikäli pakottavasta sääntelystä kuten kuluttajansuojalaki ei toisin johdu, sovelletaan seuraavia vastuunrajoitusehtoja. 

Toimittaja ei vastaa välittömistä tai välillisistä (kuten, muttei rajoittuen mainehaitta, saamatta jäänyt voitto tai vahinko, joka johtuu tuotannon tai liikevaihdon vähentymisestä tai keskeytymisestä) vahingoista, jotka aiheutuvat verkkokaupan käytöstä tai sen johdosta, että verkkokauppa ei ole käytettävissä. Toimittaja ei takaa verkkokaupan keskeytyksetöntä tai virheetöntä toimintaa. 

Toimittaja ei myöskään vastaa tuotteen soveltuvuudesta asiakkaan tiettyyn käyttötarkoitukseen. 

Toimittaja ei vastaa viivästyksestä tai vahingosta, joka johtuu sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota sen ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon sopimuksentekohetkellä ja jonka seurauksia se ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää 

tai voittaa. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista yllättävää ja ennalta-arvaamatonta tapahtumaa, joka estää toimittajaa kohtuudella Sopimuksen mukaisen suorituksen tekemiseen. Tällaisia ovat esimerkiksi sota, kapina, epidemia, pandemia, Toimittajan työntekijän äkillinen sairastuminen, luonnonmullistus, viranomaisen antama rajoitus, yleisen liikenteen, yleisen tietoliikenteen tai yleisen sähkönjakelun keskeytys, lakko tai muu työtaistelutoimenpide tai näihin verrattavissa oleva tapaus. Alihankkijaa kohdannut ylivoimainen este katsotaan myös ylivoimaiseksi esteeksi. 

Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia lukuun ottamatta sen lainvalintaa koskevia säännöksiä ja periaatteita. Nämä ehdot eivät rajoita kuluttajalle kuluttajansuojalain mukaan kuuluvia oikeuksia, joista osapuolet eivät voi sopia toisin. 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian. 

Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, riidat ratkaistaan toimittajan kotipaikan yleisessä tuomioistuimessa. 

Jos kyseessä on kuluttaja-asiakas ja asiaa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). 

Nämä ehdot ovat kiinteä ja erottamaton osa toimittajan ja asiakkaan välistä Sopimusta. Asiakas hyväksyy tilaus- ja toimitusehdot kassalla ennen maksua. Ehdot hyväksymällä Asiakas vakuuttaa, että Asiakas on tutustunut ehtoihin ja ymmärtänyt ne. 

Autamme mielellämme kaikissa tilauksiin liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: 

info@kunnonpaivat.fi 

p. 0442401965 

Kuntouttava kotipalvelu & fysioterapia Kunnon Päivät Oy 

Y-tunnus: 3114047-9 

Santamäentie 7b A1, 01630 Vantaa